Kundefordele


Kommerciel Support

Account Management

Vi stræber efter langsigtede relationer og gør en stor indsats for at sætte os ind i og forstå din forretningsmodel. Når du er kunde hos Despec, vil du få tilknyttet din egen kontaktperson, som er lettilgængelig, og som vil være ansvarlig for at videreudvikle og styrke vores samarbejde.

Despec account management er til rådighed for at sikre, optimere og udvikle din virksomhed ved hjælp af sortimentsoptimering, prisstruktur, leveringsbetingelser mv. Alt personale er fuldt kvalificerede til at forsyne dig med relevant markedsinformation, produktnyheder og kampagner.

Marketingsupport

Vores marketingteam kan hjælpe dig med relevant marketingmateriale - fra leverandører eller direkte fra vores egen kreative produktion.

Despec nyhedsbrev og kampagner kører via despec.dk og indeholder information og inspiration til dig, som du kan bruge i din egen virksomhed. Fra marketingafdelingen kan vi justere bannermateriale til at passe dine mål og forretning, og vi kan hjælpe dig med links til produktbilleder, produkttekster og POS materiale.

Kundeservice

Til hverdag er du altid velkommen til at kontakte Despec Kundeservice, der sidder klar med hurtig og effektiv assistance. Vores dedikerede kundeservice er vidende og yderst kompetente og har desuden flere års erfaring i at yde kundeservice med et smil.

 


Logistikservice

Drop-shipment & Emballageservice

Hvis du er en forhandler uden lager, kan du drage stor fordel af vores drop-shipping service. Dette er en omkostningsbesparende service, som reducerer din pengebinding i varelagrer og lagermedarbejdere.

Ved at bruge Despec Drop-shipping sikrer vi, at det er dit logo, der vil være synlig på adresseetiketten og følgesedlen, som om at forsendelsen var blevet sendt direkte af dig.

Vi tilbyder også skræddersyede emballage- og mærkningsløsninger for individuelle behov.

For særlige krav til produkt- eller forsendelsesparametrene kan vi tilbyde en samlet løsning, herunder blisterpakning, mærkning, bulk-break service, særlige forsendelser mv.

Kvalitet i Alle Leverancer

Høj kvalitet i vores mange daglige forsendelser er af allerstørste betydning for os - og en stor fordel for dig. Vi har flere kontrolforanstaltninger på plads, og vi har implementeret et nyt lagerstyringssystem. Med et konsekvent 99 % kvalitets-output på vores lagerførte varer, kan du fuldt ud stole på vores logistisktjenester.

Til vores kunders og slutbrugeres fordel kan vi tilbyde en sen bestillingstid for online-ordrer, hvor vi kan levere inden for den næste arbejdsdag.

RMA

Gennem avancerede webformularer kan du nemt anmode om -og modtage tilladelse til at returnere varer for en lang række årsager, herunder fejl, reklamationer eller blot fortrudt køb.


IT-Service

Ink & Toner Guide

Vores mest benyttede værktøj eller funktion er konstant opdateret for at give bedre det bedste match af blæk og toner til bestemte printermodeller. Værktøjet er gratis tilgængeligt for alle webshop-brugere, og det er også tilgængeligt som en betalt abonnementstjeneste, der kan implementeres på din egen webshop eller i dine egne systemer. Vi har i øjeblikket 86.000 kendte printere i systemet - med et Despec-match på 9.000 forbrugsstoffer samt kendskab til yderligere 15.000, som ikke er i vores lagerførte sortiment.

Webshop med Unikke Funktioner

Som en afspejling af vores strategi om at investere i intelligente it-tjenester, blev Despecs webshop for nyligt givet en funktionel opdatering og et nyt responsivt design. Vi har nu nye funktioner som facetteret søgning, tydelig BID prissætning, IP lockout, mobile versioner, online RMA samt vores sædvanlige funktionaliteter; egen brugeradministration, flere indkøbskurve, faktura- og ordrehistorie, kampagneoverblik, egne produktnumre, eget sortiment - og vores Ink & Toner guide.

Integration

Despec understøtter alle typer af integration - fra fastformatterede CSV-filer i e-mails via traditionelle EDI-beskeder til yderst tilpasningsdygtige realtidswebtjenester. Vi har tredjeparts-rådgivning til support af vores taktiske integrations- og driftsoperationer, og vi bruger den nyeste version af Microsoft BizTalk og andre værktøjer til at facilitere et utal af forbindelser med både partnere og kunder.


Sortiment

De Fem Store

Det er vores mål at være den unikke forbindelse mellem dig, forhandleren og producenten. For at opnå dette, sigter vi mod at betjene dig med høj produkttilgængelighed, konkurrencedygtige priser samt de bedst mulige løsninger og tjenester, der vil gøre dig i stand til at videreudvikle din virksomhed og forbedre dit salg og din service over for dine egne kunder.

Vores vigtigste produktkategorier er:

  • IT-forbrugsstoffer & Papir
  • IT-tilbehør
  • Ergonomi
  • Printere & Kontormaskiner
  • Kontorartikler

Bredeste & Dybeste Sortiment

Vi er stolte distributionspartnere af HP, Logitech, Artline, Canon, Belkin, Brother, Samsung, Mousetrapper, Epson, Herma, Xerox, Esselte, Kyocera, PNY, Dbramante, 3M, Rollermouse og mange flere. Faktisk har vi sikret mere end 90 distributionsaftaler, som giver dig et stort og omfattende sortiment af lagerførte IT-tilbehør & Kontorartikler.

Regelmæssige Sortimentsevalueringer

Vi gennemgår ofte vores sortiment og tilpasser det til at dække vores kundebases behov, og vi fjerner uddaterede produkter og introducerer både nye linjer og brands på en regelmæssig basis.

Hvor det er relevant inden for de individuelle sortimenter, fastholder vi også et sæt af 'god, bedre, bedst' muligheder.


Finansiel Service

BID Prissætning - Administration & Management

I dag er meget handel baseret på BID prissætning. Despec understøtter og håndterer også BID, så at både leverandør og forhandler kan markedsføre produkter til attraktive prisniveauer mod specifikke segmenter og samtidig overlade den administrative del til Despec.

Omfattende kreditfacilitering

Du tilbydes kreditrammer og betalingsbetingelser i overensstemmelse med vores risikovurdering og dine individuelle behov.

E-Invoicing & Bogholderi

Vi er altid til rådighed for individuel og personlig support, og vi kan på anmodning både gensende dokumenter, fremme leverancer eller tjekke saldoen på din konto.